”Stay hungry, stay foolish!”

”Stay hungry, stay foolish!”

duminică, 16 februarie 2014

Mei cu legume la wok

E duminică...e frumos afară....mooor de plăcere că ”miroase” a primăvară. 
Hai să pregătim repede ceva. Simplu și sănătos. Cred că de acum voi înlocui orezul cu meiul...La sarmale, ardei umpluți și pilaf. Mie mi-a ieșit puțin cam aspru dar asta pentru că am vrut să le prepar ”al dente”.  
Sunt sigură că dacă fierb meiul puțin mai mult, adaug iaurt, ou și ceva pe-acolo...niște fructe de pădure, îmi iese un desert pe cinste. Deci, temă de casă!
 

Ingrediente

1 ceapă galbenă, 1 ceapă roșie
1 dovlecel
1 ardei gras
250 g ciuperci
250 g mei
2-3 căței de usturoi
sare, piper, curry

Meiul se pregătește, puteți citi aici cum. Eu am pus 1 parte mei si 4 părți apă. A necesitat 15 minute de fierbere, apoi l-am lăsat în cratiță să se răcească, timp în care s-a mai umflat și a absorbit toată apa.
Într-o tigaie wok, punem două linguri de ulei, când este încins, adăugăm legumele tăiate julien, un praf de sare, unul de piper, curry după gust, usturoiul, punem un capac și lăsăm 15 minute, la foc mic. 




Adăugăm meiul fiert în prealabil și lăsam totul să se pătrundă 5 minute.
La sfârșit presar puține condimente ”homemade” (tot felul de verdețuri, cât mai aromate, uscate de mine și râșnite).



S-aveți  spor și sănătate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu